11. Fizetés, fizetési feltételek
11.1. A távollévők közötti kommunikáció költségei (elektronikus adatkapcsolat, telefonhívások díja) minden esetben azt a felet terheli, amelynél ez a költség felmerült.
11.2. Az adásvétellel kapcsolatosan a vevőt terhelő költségek (i) a termék vételára, és (ii) a szállítási és kezelési költség. A Szolgáltató egyéb költséget vagy díjat a vevővel szemben nem érvényesít.
Készpénzkímélő fizetési eszköz használata esetében a vevőt banki díjak és költségek terhelhetik.
A szállítási és kezelési költséget a jelen Általános Szerződési Feltételek 8.4 pontja tartalmazza.
11.3. A termékek bruttó vételára termékenként, az adott termék után kerül feltüntetésre.
11.4. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
11.5. A Webshopban található termékek vételára, valamint a szállítási és kezelési költség minden esetben magyar forintban kerülnek meghatározásra.
11.6. A Szolgáltató a vásárlással kapcsolatosan a vevőtől letétet vagy pénzügyi biztosítékot nem kér és nem fogad el.
11.7. A termék megvásárlásával kapcsolatosan a vételár kiegyenlítésére – a Szolgáltató útján vagy közreműködésével – fogyasztói kölcsön nem vehető igénybe.
11.8. A számviteli és adójogszabályoknak megfelelően és az általuk előírt adattartalmú számlát a Szolgáltató a vásárló által megjelölt elektronikus levelezési címre küldi meg elektronikus számla formájában.
11.9.A termék ellenértékét a vevő készpénzzel, bankszámlára történő előre utalással, illetve bankkártyás fizetéssel teljesíti.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
11.9.1. Készpénzes fizetésre jelenleg csak személyes átvételnél van lehetőség.11.9.2. Amennyiben Ön a bankszámlára történő utalást választja, az előre fizetést jelent. Ez esetben az utaláshoz szükséges adatokról a Webshop rendszere fogja Önt tájékoztatni, amely alapján a fizetést teljesíteni tudja. Amennyiben a Webshop tájékoztatójában szereplő fizetési határidőn belül nem egyenlíti ki a tájékoztatóban feltüntetett összeg(ek)et, a megrendelését töröljük.
8. A termék kiszállítása
8.1 A termék(ek)et kiszállítással juttatjuk el Önnek.
8.2 A kiszállítást a Szolgáltatóval szerződött Szállító (MPL, GLS) végzi. A Szolgáltató által átadott árut a Szállító kiszállítja a vásárló által megadott címre, leellenőrzi a szükséges vásárlói adatokat. A Szállító tevékenységét az adatok tárolása, feldolgozása és kezelése tekintetében is teljes titoktartási kötelezettség mellett végzi.
8.3 Kiszállítást Magyarország teljes területére lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.
8.4 A szállítási és kezelési költség átalányként kerül kiszámlázására Önnek, az esetleges ezen felüli költségeket a Szolgáltató viseli. A szállítási és kezelési költség összege magában foglalja a termék bármely, magyarországi címre történő kiszállításának díját és a kezelési költségeket is.
A szállítás Magyar Posta Logisztika - MPL- vagy General Logistics Systems - GLS - Szállítókkal történik a vevő választásától függően.
A szállítás és kezelés költsége házhoz szállítással: MPL 2470,-Ft, azaz kettőezer-négyszázhetven forint, GLS 1990,-Ft, azaz egyezerkilencszázkilencven forint. MPL Posta Pont 2210,-Ft, azaz kettőezer-kettőszáztíz forint. GLS csomagpont vagy csomagautomata 1590,-Ft, azaz egyezerötszázkilencven forint.
Kis méretű/súlyú termékeknél lehetőség van postai ajánlott küldésre is. Ennek költsége 990,-Ft-tól, azaz kilencszázkilencven forinttól kezdődik. Pecsétek/bélyegzők esetén ajánlott küldésnél a küldemény postán maradó.
8.5 A termék(ek)et kiszállításra a fizetendő pénzösszeg bankszámlánkon történő jóváírását követő elkészítési idő (maximum 10 munkanap) után adjuk át a szállítást végző partnerünknek. Kérjük, figyelje a megrendelését visszaigazoló levelünket, mert abban eltérő teljesítési határidőt jelölhetünk meg (pl. ideiglenes készlethiány esetén).
8.6 A kiszállításra munkanapokon 8:00 – 17:00 között kerül sor. Kérjük, szállítási címként a megrendelés folyamata során olyan címet adjon meg, ahol a termék átvétele folyamatosan biztosított.
8.7 Amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen, Szállító értesítést követően felveszi Önnel a kapcsolatot, és előzetesen egyeztetett időpontban újból kiszállítja a csomagot. Két sikertelen kézbesítési kísérletet követően ismételt kézbesítést csak a sikertelen kézbesítés miatt felmerülő összes költség megfizetését követően kíséreljük meg. A kézbesítés Ön érdekkörében felmerült sikertelensége esetén a megrendelt termék(ek) vételárát, illetve az egyéb megfizetett költségeket nem térítjük vissza.
8.8 A jótállási jegy (amennyiben a termékre a Szolgáltató vagy más személy jótállást vállalt vagy a jótállás nyújtására jogszabály alapján köteles) a csomaggal együtt kerül Önnek átadásra.
8.9 Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a Szállító jelenlétében vizsgálja meg, amennyiben a termékeken, csomagoláson sérülést észlel, kérje erről jegyzőkönyv felvételét. Sérült csomag vagy termék átvételére a vásárló nem köteles. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli panasz elfogadására a Szolgáltató nem köteles.
9. A termék személyes átvétele
9.1 A termék(e)k személyes átvételére székhelyünkön (7754 Bóly Bok József u 11.) van lehetőség, előre egyeztetett időpontban.